Jump to content

AdamIrish

Member
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About AdamIrish

  • Rank
    Noobster

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Can't believe some of the morons on this thread acting like the games of filled with hackers lmao.
  2. It's mainly EU times. It's 7am America and not a good time for gaming in Asia
  3. Hello still getting the attached issue. Trying to play EU duos at 12pm. 440k concurrent players. Why can't I play vikendi on this trash.
  4. What a stupid commmet lol. We've been playing since cod uo. No issues until this crap games changes to ping based match making.
  5. It's not extended queues it's not finding a game. We've been playing it at this time since it came out to beta and only recently had this issue. Ping based match making is a failure. I have less than 15 ping on EU. At EU times why isn't it putting us in eu servers
  6. NA. That shouldn't make a difference surely. We've had this problem for months. Can't find a game for an hour. Get a game. Get killed by a hacker.
  7. Dude I'm EU and it's 2pm Youre telling me I can't get a duo game at 2pm. FPP doing the same. No idea why I waste my time with this shit game
  8. Hello I am trying to find a game with a friend and keep getting the below... What is going on with this game!??? What am I meant to do???
  9. Posted this in another subforum but as usual no support from admins. For the last 3 months I've been able to play vikendi or the sand one... I am EU playing with a friend who's NA. We always get put on the NA Server which I don't care about but we get the below match making issues... Can anyone support
  10. Yep Happens every time I try to play with my mates from NA. Ofc I keep asking posts on here asking for support but they only wanna help when it involves warning ppl for calling out hackers
  11. Atleast you can play. I keep getting the below. Peak time. EU ttp
  12. Hello I have been getting the attached issue for around 4 months whilst trying to play with a friend from NA. I am EU. We play peak time NA and always get NA Server but never able to play those maps. Any ideas on how to fix this? Sanhock is getting boring now.
×
×
  • Create New...